Sunday, March 23, 2008

Marc19-

Ejjel bepakol, nem alszik nagyon,

De megvan, ingek hajtva, etc.

Reggel Borival el meg a „meg-meleg-olyan-friss”hitelkartyamert CIB-be – majd

Repter, Minden sahaar.25,7 + 12 +10,4 kg .

Repulo…

NY: esos felhos idoen ertunk oda – Queens, JFK. Aki mellettem ult, elotte elmagyarazta, h9gy mit kell s lehet csinalni par napig NY-ban, muzeum-szeretokent jot beszelgettunk, s hogy majd hol s hogy tudok felaron Broadway-Show-kra jegyet venni, stb..

JFK Repter – kicsit felkaptam azert a vizet kapasbol a US Border miafenere, ill a aUS citizens-re: kulon sorokba kellett menni, persze, nekik 5 ablakhoz, nekunk 2-hoz – majd egyszer csak –s persze pont mikor mar en jottem volna : - ) a mi ket ablakunkbol az egyikhez is atkuldtek repteresek egy nagy adag US citizent – mondtam is, hgy az igy nem ok, s ketto bar benyomult elem, a tobbit nem hagytam. Hat ha mar a border guard a z USA arca.... – ne kavarjanak, kerem. : )

Viszot nem vart senki – s hiaba mentem fel-ala sokszor, ide-oda, ki-be, sehol senki.

So a Boris 20 EUROmat bevaltottam s 28,7 helyett kaptam 22 USD-t : - (

Jegy a Manhattenbe bemeno buszra, amire persze kellett varni ¾ orat – kanadai nocivel beszeltem, sok evtizede nem volt annyi ho naluk, mint most!!! Nap sut, homalylo eszaki feny borong .. ott, mint mondta, szep nagyon, nanaa – itt meg esik.

A busz regi, viccesen regi, kinai soforrel es csapataval, tenyleg, szerintem rokonok, akik azert vannak vele, hogy segitsenek neki, s hogy ne unatkozzon, tok hangosan nyomjak vegig, s a kozpontban mar a dugokban olyan ugralosan, nyogve-nyelve haladtunk, hogy az a masik NY-i taxisofor rendesen eszemben volt az Ejszaka a Foldonbool.

Szep nagy tornyok kozott, sok sok fenyreklam. Azok tenyleg jol neznek, ki, langoloo BBQ oriasi felitrat, stb, forog, csillog, sok esernyo megy az utcan.

Nem a Grand Station-nel szalltunk ki- ott csak kifigyeltem a tornyokra, szep epulet a Palyaudvar maga is – hanem eggyel odabb, a Porto valamineel – ahonnan a Grayhound-ok mennek. Idosb fekete aproert megmondta, merre van a jegyeladas –persze o nyomult – s uj kartyammal sikeresen vettem Philadelphiaba jegyet – 24 dollar, a repter-Manhattan 15 volt. Meg 1 bo oram volt indulasig, igy ettem egy szelet pizzat – s neztem a nepeket.

A busznal is volt „Security check” – de csak a felvivendo taskaba turtak bele.

A buszon elalavas ezerrel – mar csak azert is, mert akkor nem faj ugya az ember foga, ha alszik- s mar a repulo ota elegem van ebbol – meg jo hogy azert van ’boven’ Cataflam…..

Philadelphia:

Hmmm ez se kicsi varos.. ittis tornyok, villogasok. Ejfel elott ert be a busz – s barkit is kerdeztem, sehol egy nyitvatarto internetkafe.

Shit. Nem irtam fel, hogy melyik hotel, hova kell menni, hm. Csak ezt nem : - )

Kb fel orat nagyobb korbe gyalogoltam busz pu korul – kerdezgetve voltak fiatalok, rendesek, meg telcsiztek isó, hoigy megkerdezzek nekem,. De nincs – s mntak , menjek a nemmessze levo Jefferson/Onssshon? Korhaz ambulanciara – ottt tan segitenek.

Ok, csak 3 sarok. Normal bejaratnal kint cigizo no – nem tud segiteni – ok mar becsuktak, menjek at szembe a balesetire- ott meg , bar nagy az elet, rendorok, recepcio, stb – nem tudnak segiteni – ha nem ott dolgozom ,nem lettethet be.. … de a huszoonxedik utcanal talan.. kezdik eppen -.. amikor bejona cigizo csaj hogy figyu , menjek csak vel – utanma jott, baszki, jo fej, bevisz „hozzajuk”, s kapok egy gepet – meg is van a DoubleTree hotel --- de van vagy 5 belole itten – tel – s megvan – meg 5 sarok – kikiser , megmutatja, merre tovabb, s ahoy, eloore . eso elkezd zuhogni meg igy a vegere.

Hotel kiraly- 18.emelet , sarok-kilogo ablakos dupla king size bed es cucc, furdes, Milliok Reggelire-t hallgattam, most FugaArt of.


1 comment:

kökény bori said...

de mennyire jó már, hogy ott is van neked radiocafe, meg néni, aki segít, meg sofőr, aki helmut, ettől mintha kicsit otthonosabb lenne...
csókollak nagyon
és éjjen a blogod!!!
poolparty