Saturday, July 11, 2009

Bangalore iroda -munka, kaja

Bangalore iroda : minden nagyon pörög itt - s bele kell szólni pár dologba - mivel sok döntésre szükség van még az első napok-hetekben- - hogy hogy lesz a további bő két hónapom - illetve az egész meló, amit csinálok, mert a dolgok elégé folyton változnak... de remélem sikerül menedzselni mindent. Pont mosttt esik - nem nagyon, kicsit. de ettől nem lett szebb a város :- )
Amikor visszaértem tegnap du Chennaiba - ahol sétáltam egy nagyot: valami állítólag 60 millió emer lakja Madrast=Chennai-t.. s onnan fél 10kor este indult a vonat ide B'lore- ba , ahova hajnal fél 5kor érkeztem, haza tuk-tukkal, kipakolás, megérkezés, majd aludtam még pár órát, s fél11től már irodában vagyok – de azért ma nem tudom meddig maradok bent - kicsit azért jó lesz/lenne még rápihenni az utazásos napokra...
Amúgy ok-s a munka, kezdem megszokni. Elkezdtem belegondolni is- hogy mi lesz vajh' a jövőő-- -könyen lehet, hogy később majd még vissza kéne ide jönnöm - legalbbis i think so - azt nem tudom, hogy gpi és mas gp szervek mit gondolnak.. s sok muulik majd magan a vegso anyagon, amit itt leadok - de mi van, ha igen? mennyi idoore, mikor, stb.. –persze majd úgy is meglátjuk a maga idejében.
Addig is, akinek van kedve egy kis nagyon is valós Indiát olvasni, angolul kis anti-nuki jelenkori, nemsokára játszódó indiai egy?-két?felvonásos dráma formájában - amit az a csávó írt, akinél voltunk megbeszélésen délen, akkor az alábbi linken - rövid, de érdekes lehet bárkinek. S persze sokban túlzó, de közben meg sok sok igaz helyzet, illetve könnyen-igaz-lehet helzet is van benne.

http://74.125.153.132/search?q=cache:CZe9QcWD9LkJ:www.chowk.com/articles/anushakthi-amma-Udayakumar.htm+anushakthi+amma&cd=1&hl=no&ct=clnk&client=firefox-a


S hogy Borimon kívűl mi hiányzik otthonról?
hát sokminden,..persze a család, a barátok, a lakásunk, a mozik, a nem annyira-hangos kozlekedes, az, hogy ismerem a helyet, s nem kell mindig figyelni annyira.. - szoval a nyugi. Kajában: karéj kenyér. De pl tegnap Madrasban nagyon finomat ettem az utcán, "Shenna masala" avagy kundel - kis tál étel volt, egy nagy pogácsa szerű sült valamit széttör kézzel a fiú, rá a tányérra, majd jól meglocsolja csicseriborsós, meg két másik szósszal, s rászór a végén apróra vágott hagymátt.. nyamm, finom volt - s rengetegbe került: 12 rúpia, azaz kb 50 ft. Ha nagyon odafigyelsz, akkor akár a teljes napi kajádat, 3-szori étkezést ki lehet itt délen hozni 50 rúpiából, azaz kb 220 Ft-ból... s még jól is laksz, s meleget is ettél, akár kétszer.

1 comment:

DB said...

Kaptam egy díjat, és szeretném neked adni tovább. Részletek itt: Mi a szösz? Kaptam egy díjat